Monday, September 24, 2018
Blog Page 3

0
  The American Dental Association recommends brushing your teeth twice a day with fluoride toothpaste. When you brush your teeth, you help remove food and plaque...

0
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   Segala puji dan syukur dipanjatkan ke hadrat Ilahi, selawat dan salam buat junjungan besar kita, baginda Nabi...

0
    “Man, kau tak rasa kita ni hamba Ramadan ke?”   “Eh kau ni, nak bergurau pun janganlah sampai perli macam tu."   “Aku serius lah! Okay. Aku bagi...

0
Sepotong Al-Fatihah Hani ‘Izzati Yaakub (Ibrah Dari Kisah Benar)   Hari ini kelas neurologi. Memang menjadi kebiasaan saya dan beberapa teman lain membilang anak tangga ke tingkat tujuh...

0
  بسم الله الرحمن الرحيم   Alhamdulillah, segala puji dan setinggi-tinggi kesyukuran dirafakkan kepada Tuhan Yang Maha Esa kerana masih menganugerahkan kepada kita untuk bernafas dalam udara iman dan Islam. Selawat dan salam pemghargaan kita kirimkan kepada junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW dan keluarga serta para sahabat yang mewariskan Islam kepada kita dengan peluh dan darah.   Seperti yang dimaklumkan oleh pihak Wakil Visa berkenaan arahan untuk menghantar salinan Visa kepada syuun fakulti dan juga menyelesaikan urusan pembikinan Visa 2018. Perkara ini bertujuan untuk memastikan para pelajar wafidin khususnya pelajar Malaysia mempunyai Visa yang sah sepanjang tempoh belajar di Universiti Al Azhar, Kaherah.   Sehubungan dengan itu, di peringkat Biro Kebajikan PERUBATAN Cawangan al-Azhar sesi 2018/2019 ingin menyeru seluruh ahli PCA di semua fakulti perubatan dan pergigian siswa serta siswi untuk mengambil perhatian dengan arahan pihak berkuasa bagi memudahkan segala urusan.   Antara tindakan yang perlu diambil perhatian dan  dilaksanakan ialah: -  Bagi pelajar yang sudah memiliki Visa 2018, anda diminta untuk membuat salinan muka hadapan passport dan Visa 2018. Seterusnya di hantar ke Syuun Kuliah anda. - Bagi yang belum memiliki Visa 2018, para pelajar perlu menyiapkan Visa tersebut mengikut prosedur-prosedur yang ditetapkan.   Tindakan ini perlu diselesaikan sebelum 1 Jun 2018 (Jumaat). Jika tindakan ini gagal dilaksanakan, keputusan peperiksaan 2018  bagi pelajar yang terlibat tidak akan dikeluarkan serta akan timbul masalah untuk memasuki sesi kuliah yang akan datang.   Biro Kebajikan PERUBATAN Cawangan al-Azhar bersama-sama dengan Majlis Ketua Batch akan memastikan penghantaran dokumen yang diperlukan terlaksana oleh setiap pelajar. Sebarang permasalahan boleh merujuk pihak kami dan Timbalan Ketua Batch masing-masing, adapun penghantaran tersebut perlu dilakukan secara sendiri.   Siruu 'ala barakatillah. “We Unite To Serve Our Community” “PCA: Unity in Diversity” “Ilmuwan Berbakti, Teguh Sehati” EIZZUL FAHMI BIN BADLISHAH Ketua Biro Kebajikan & Perumahan PERUBATAN Cawangan al-Azhar 2018/2019 A’FAF BINTI OTHMAN Timbalan Ketua Biro Kebajikan & Perumahan PERUBATAN Cawangan al-Azhar 2018/2019

0
Kes: Pecah Masuk Rumah Kawasan: Abou romy Tarikh: 24.05.2018 Masa: 6:20PM -6:50pm (anggaran) Kronologi Kes: 🔻 6.20 pm, semua 4 ahli beit keluar rumah untuk berbuka puasa. Hanya seorang...

STAY CONNECTED